Prodej výpočetní techniky mezi zaměstnanci
Od roku 2015 jsme neustále modernizovali, regenerovali a prodávali post-leasingové vybavení.
Máme tisíce spokojených zákazníků po celém Polsku a Evropě. Zaměřujeme se na kvalitu nabízených služeb a vybavení. Kromě prodeje poskytujeme komplexní služby při nákupu elektronických zařízení. Především počítače, monitory a notebooky.
Obecný popis spolupráce
Zadavatel převede zařízení pro společnost DataPC za účelem prodeje mezi svými zaměstnanci. Společnost DataPC vyzvedne zařízení od objednávající společnosti a zpracuje úložiště
a prodej zařízení s tím, že výrobek, který nebude prodán do 6 měsíců od jeho uvedení v nabídce skladu, bude likvidován.
Prodej mezi zaměstnanci
V případě prodeje mezi zaměstnanci společnosti nabízíme komplexní podporu pro tento proces
který zahrnuje:
Příjem vybavení z ústředí společnosti.
Připravujeme zařízení k prodeji nebo likvidaci.
Podpora pro internetový obchod.
Provádění a přeprava zařízení zákazníkovi.
Záruka na zařízení
Etapy prodejního procesu
Příjem zařízení
Přebíráme zařízení, balení a veškerou logistiku. Kolekce se provádí po předchozím určení nejvhodnějšího data a místa.
Příprava zařízení k prodeji
Když je zařízení již v našem sídle, je kontrolováno vizuálně i funkčně. Každou jednotku kontrolujeme z hlediska efektivity, klasifikujeme a vytváříme individuální popis produktu na základě čárových kódů EAN. Drobné poruchy opravujeme nebo modernizujeme zařízení, takže nabídka zaměstnanců je transparentní.
Pak se každý produkt dostane do katalogu prodejen.
Realizace objednávky
V případě objednávky a platby odběratelem pokračujeme k objednávce. Ihned k němu přistupujeme.
Cena zařízení
Cena zařízení je ovlivněna
Náklady na vizuální a hardwarovou regeneraci
Náklady na čištění pevného disku
Náklady na opravy
Záruční náklady
Dodatečné náklady (např. Windows 7, zvýšená paměť RAM)
Náklady na dopravu
Prodejní doklady
Vydáváme nákupní doklad ve formě faktury za každé zařízení prodávané prostřednictvím internetového obchodu.
Odeslání zakoupeného zařízení
Přeprava zakoupeného zařízení je prováděna kurýrními společnostmi DHL a DPD. Zásilka je obvykle na druhém pracovním dni zákazníka ode dne odeslání. Věnujeme pozornost tomu, že zařízení je správně zabaleno tak, aby bylo bezpečně dosaženo zákazníkovi.
Záruka
Pro zakoupené zařízení poskytujeme záruku a záruku. Záruční doba je uvedena v popisu každého produktu.
Online obchod
SK
Prodej produktů se uskuteční prostřednictvím připraveného internetového obchodu.
Po zadání stránky budete muset přihlásit, abyste viděli seznam produktů k prodeji.
Přístup k prodejní platformě bude mít pouze osoby z uzavřené skupiny zaměstnanců objednávající společnosti
Popis výrobku
Každá z produktů po důkladné kontrole konfigurace bude mít podrobný popis parametrů a stavu.
Navíc budete mít možnost zvolit rozšíření zařízení za příplatek.
To zahrnuje mimo jiné:
Operační systém (Windows 10 Home nebo Pro)
Zvýšení RAM (je-li to možné)
Zvyšte pevný disk (je-li to možné)
Operační systém Windows 10
Jako partneři společnosti Microsoft pro opravené počítače můžeme nabídnout instalaci plně právního operačního systému Windows 10 ve verzi Home nebo Pro. Při nákupu od nás systém obdrží další licenční štítek a instalaci systému spolu s oddílem pro obnovení na pevném disku.
Platby
Obchod bude podporovat oblíbené způsoby platby.
Tradiční transfer,
Platba PayU
Osady
Po dokončení sběru zařízení informujeme ve zprávě o přesné konfiguraci, množství vybavení, které přišlo a počáteční ocenění (komisař vystaví prodejní fakturu s ukončením prodeje), po přijetí postupujeme k zničení dat a přípravě zařízení k dalšímu prodeji. Stanovili jsme termín pro realizaci obchodu a začátek prodeje zákazníků mezi zaměstnanci